eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel po przegrzaniu - brak pomysłów › Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Date: Thu, 29 Sep 2016 10:20:45 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <nsiiv9$k38$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <nsig3g$h3i$1@usenet.news.interia.pl>
    <nsigu7$hak$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <nsii2s$l18$1@usenet.news.interia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 29 Sep 2016 08:22:01 +0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="20584"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <nsii2s$l18$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589248
    [ ukryj nagłówki ]


    >> bąbelkować ci w zbiorniku wyrównawczym jak będzie zagrzany mocno i dasz
    >> mu wysokie obroty. Nawet mała ilość bąbelków szybko zapowietrzy ci układ
    >
    > Jak się już zagotuje, to potrafi przez zbiornik wyrównawczy wyrzucić 5
    > litrów płynu (wchodzi ok. 9 do 10).

    wygotować ci płyn może i wychlapać jak będzie wrzeć, bo wtedy gazuje.
    Dlatego ważna jest szczelność układu. U mnie w starym samochodzie jak
    zgubilem korek od zbiornika to co 20 minut jazdy musialem uzupelniać
    płyn bo byl 'wyrzygiwany' przez zbiornik przy zagrzaniu się.

    >> i masz koniec chłodzenia. Pierwsza powinna paść nagrzewnica bo lata w
    >> małym układzie chłodzenia (na stałe spięta z silnikiem). przy takich
    >> temperaturach raczej ciężko będzie ci obiektywnie sprawdzić czy grzeje
    >> czy już nie czy może grzeje ale słabiej.
    >
    > Chyba założę nowy termostat i spróbuję go porządnie odpowietrzyć.

    WAŻNE: upewnij się, że wiesz o wszystkich odpowietrznikach:)))) Może być
    (i zwykle jest) ich więcej niż jedna sztuka.

    > Może gdy się przegrzał, jakiś glut się roztopił i przytkał kanał od wody
    > w głowicy?
    kanałów jest więcej niż jeden. przegrzewałby się punktowo a poza tym tam
    nie ma glutów jakie mogłbyby się urwać i zatkać.

    > Da się to jakoś sprawdzić kamerką inspekcyjną? Chociaż w takim dość
    > dużym gabarytowo silniku to trzeba by mieć endoskop pewnie z dwumetrowym
    > przewodem. Oraz znaleźć kogoś z takim sprzętem.

    endoskop znalezc latwo ale nic nim nie zobaczysz jak nie wiesz czego
    szukać. ponadto endoskopem nie bedziesz w stanie lecieć jak po
    labiryncie to się nie wygina jak chce.

    > Problem taki, że szkoda ponownie zdejmować głowicę - kolejna nowa
    > uszczelka i nowe śruby kosztują bardzo dużo - nie stać mnie teraz na to :(

    sens zrzucać będzie wtedy jak będzie pewność, ze tam leży wina.
    narazie tej pewności nie masz.

    z głupot jakie przychodzą mi do głowy to sprawdz czy może przewód
    chłodnicy gdzieś nie jest podgięty nienaturalnie. Odpowietrz chłodnicę
    (szukaj na niej odpowietrznika - no chyba ze korek masz na niej od
    góry). To też by pasowało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: