eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel po przegrzaniu - brak pomysłów › Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Date: Thu, 29 Sep 2016 12:04:38 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <nsiovk$3e2$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <nsig3g$h3i$1@usenet.news.interia.pl> <nsio58$peq$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475143476 3522 83.15.205.22 (29 Sep 2016 10:04:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Sep 2016 10:04:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <nsio58$peq$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589264
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-29 o 11:50, miumiu pisze:
    > Na moj gust to pompa wody sie zacina, moze pasek klinowy sie na niej slizga
    > (o ile napedza ja pasek klinowy a nie rozrzadu) i nie kreci albo w ogole
    > wyzarte są łopatki pompy wody przez dolewanie jakichs kwasów czy kretów do
    > przeczyszczenia ukladu chlodzenia.

    Pompa wody to stara, toporna, metalowa konstrukcja.
    Stara praktycznie nie nosi śladów zużycia, teraz jest nowa. W niej nie
    ma co się zepsuć - musiało by skosić klin.
    Napędzana dwoma paskami klinowymi - nie może się ślizgać. tymi samymi
    paskami popędzany jest alternator.

    > Eweentualnie uszczelka pod glowicą, mozna sprobowac doraznie dokrecic sruby
    > glowicy i zobaczyc czy choc troche sie polepszy. Silnik nie powinien sie
    > gwaltownie przegrzewac nawet przy zamknietym termostacie; sam maly obieg z
    > wlaczonym ogrzewaniem na maksa powinien dac rade w miarę schlodzic silnik...
    >

    Można spróbować.
    Aczkolwiek proces dokręcania (przy zakładaniu głowicy) jest dość
    skomplikowany: dokręcanie wg. momentu, później lekkie odkręcenie,
    kolejne dokręcanie wg momentu, chwila odpoczynku i jeszcze pół obrotu.
    Oczywiście dodatkowo w określonej kolejności dla poszczególnych śrub.



    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: