  • Data: 2014-10-23 10:55:17
    Temat: Re: Discovery a Pajero
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 października 2014 10:42:19 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Silniki 3,2 w Pajero maja fatalna opinie. Ja bym szukal Disco z manualem,
    > bez poduch i z zaspawanym szyberdachem albo Pajero Classic z silnikiem 2,5
    > i zdrowa rama.

    Pajero ma wymienimy napinacz rozrządu i pompe + bak - było to robione w e-pajero wiec
    pewnie dobrze... do tego ma MT (wymienione sprzęgło + jednomas) co dla mnie tez jest
    plusem.

    a Dyskoteka nie ma szyberdachóe, nie ma poduch tylko ten automat.

    Pajero z 96 ale 2,8 w super stanie przeszło mi koło nosa - żona kręciła nosem na
    pomysł zakupu prawie 20letniego auta...

    NIc szukam dalej:-)

    Dzieki