-
Data: 2014-10-24 12:13:36
Temat: Re: Discovery a Pajero
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-10-23 13:09, Maciek pisze:
> Dnia Thu, 23 Oct 2014 02:22:45 -0700 (PDT), uciu napisał(a):
>
>> Pajero Classic to nie Pajero II???
>
> To taka dwojka z okresu po 2000 r., kiedy sprzedawano juz III gen.
> Czy na wszystkich rynkach byla ta sama nazwa, nie wiem.
>
Pajero Classic to Pajero II ale z nieco inną budą.
Błotniki przednie nie są zakryte plastikami, tylko są blaszane i zaoblone.
Inny przód, inny zderzak. Inna konstrukcja wewnętrzna drzwi przednich -
tyle wiem ze swojego.
Nie można kupić snorkela - produkuje je tylko jakaś indyjska firma, ale
zgubiłem link :(
"Klasyczne" Classiki powinny mieć silnik 2,5, jednak występowały też z 2,8.
Były też pod różnymi nazwami, typu Shogun, i kilka innych - teraz nie
pamiętam.
Były produkowane (składane?) aż do roku 2012 lub 2013 na rynku indyjskim.
Mój jest 2,8 automat, długi, rocznik 2001, SuperSelect, prod. japońskiej
na rynek europejski, czyli "od urodzenia" kierownicę ma tam, gdzie trzeba ;)
Jak będziesz w Warszawie, możesz obejrzeć.
Więcej pytań czy informacji: forum.mitsumaniaki.pl
Jeszcze jedna ogólna rzecz:
autko w automacie powinno mieć z definicji zdrowszy silnik: nie ma
sprzęgła ciernego, nie ma "uderzeń", ciężko przekręcić silnik.
Skrzynia automatyczna Aisina w Pajero II niezniszczalna, o ile dba się o
olej i chłodnicę oleju.
Nie słyszałem o awarii "automatu" w Dyskotekach - ale mam tylko
kilkunastu znajomych z takimi.
Silniki w Disco 1 są takie same, różnią się pompą wtryskową:
mechaniczna pompa to TD200, elektroniczna (bardziej wawryjne) to TD300.
Silniki bardzo dobre, bardzo oszczędne, niezniszczalne.
Silnik w Disco II to silnik chyba BMW, oznaczenie TD5, na
pompowtryskach. Zadbany - bardzo dobry, oszczędny.
W pierwszych rocznikach serii II Land Rover zrezygnował z blokady
środkowego mechanizmu różnicowego, ale tylko ze sterowania - mechanizm
został, więc można dorobić. Później już było - i takiego ewentualnie
auta szukaj.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.14 13:08 Maciek
- 24.10.14 13:31 Adam
- 24.10.14 16:05 Maciek
- 24.10.14 20:21 Jarek (Cobra) Marecik
- 24.10.14 21:38 Adam
- 25.10.14 13:48 Irek.N.
- 25.10.14 23:53 Adam
- 26.10.14 09:02 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=