eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiscovery a Pajero › Re: Discovery a Pajero
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Discovery a Pajero
    Date: Fri, 24 Oct 2014 12:13:36 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <m2d8og$5dd$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <4...@g...com>
    <1...@4...net>
    <6...@g...com>
    <o...@4...net>
    <5...@g...com>
    <vh4wwvvbfpz2$.167133ontzzr4.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1414145616 5549 83.15.205.22 (24 Oct 2014 10:13:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2014 10:13:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <vh4wwvvbfpz2$.167133ontzzr4.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547834
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-23 13:09, Maciek pisze:
    > Dnia Thu, 23 Oct 2014 02:22:45 -0700 (PDT), uciu napisał(a):
    >
    >> Pajero Classic to nie Pajero II???
    >
    > To taka dwojka z okresu po 2000 r., kiedy sprzedawano juz III gen.
    > Czy na wszystkich rynkach byla ta sama nazwa, nie wiem.
    >

    Pajero Classic to Pajero II ale z nieco inną budą.
    Błotniki przednie nie są zakryte plastikami, tylko są blaszane i zaoblone.
    Inny przód, inny zderzak. Inna konstrukcja wewnętrzna drzwi przednich -
    tyle wiem ze swojego.
    Nie można kupić snorkela - produkuje je tylko jakaś indyjska firma, ale
    zgubiłem link :(

    "Klasyczne" Classiki powinny mieć silnik 2,5, jednak występowały też z 2,8.
    Były też pod różnymi nazwami, typu Shogun, i kilka innych - teraz nie
    pamiętam.
    Były produkowane (składane?) aż do roku 2012 lub 2013 na rynku indyjskim.

    Mój jest 2,8 automat, długi, rocznik 2001, SuperSelect, prod. japońskiej
    na rynek europejski, czyli "od urodzenia" kierownicę ma tam, gdzie trzeba ;)
    Jak będziesz w Warszawie, możesz obejrzeć.

    Więcej pytań czy informacji: forum.mitsumaniaki.pl

    Jeszcze jedna ogólna rzecz:
    autko w automacie powinno mieć z definicji zdrowszy silnik: nie ma
    sprzęgła ciernego, nie ma "uderzeń", ciężko przekręcić silnik.
    Skrzynia automatyczna Aisina w Pajero II niezniszczalna, o ile dba się o
    olej i chłodnicę oleju.

    Nie słyszałem o awarii "automatu" w Dyskotekach - ale mam tylko
    kilkunastu znajomych z takimi.
    Silniki w Disco 1 są takie same, różnią się pompą wtryskową:
    mechaniczna pompa to TD200, elektroniczna (bardziej wawryjne) to TD300.
    Silniki bardzo dobre, bardzo oszczędne, niezniszczalne.
    Silnik w Disco II to silnik chyba BMW, oznaczenie TD5, na
    pompowtryskach. Zadbany - bardzo dobry, oszczędny.
    W pierwszych rocznikach serii II Land Rover zrezygnował z blokady
    środkowego mechanizmu różnicowego, ale tylko ze sterowania - mechanizm
    został, więc można dorobić. Później już było - i takiego ewentualnie
    auta szukaj.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: