eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczefo trabant nie zrobił kariery? › Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
  • X-Received: by 10.140.109.181 with SMTP id l50mr204002qgf.3.1423946801243; Sat, 14
    Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.109.181 with SMTP id l50mr204002qgf.3.1423946801243; Sat, 14
    Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!hl2no11426400igb.0!news-out.google.com!c
    1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no603609qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
    .googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 14 Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <mbo7on$3f2$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
    References: <5...@g...com>
    <e...@g...com>
    <mbnum7$4g7$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mbo7on$3f2$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 14 Feb 2015 20:46:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34389
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 14 lutego 2015 20:31:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > k...@g...com wrote:
    >
    > > W dniu sobota, 14 lutego 2015 17:55:35 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
    > >> W dniu 2015-02-14 o 17:26, k...@g...com pisze:
    > >> > Coś mi mówi ze samochody masowo produkowane zawsze będą miały stalowe
    karoserie.
    > >>
    > >> Zdaje się że niektóre francuzy mają błotniki z tworzywa. Raczej nie ze
    > >> względów antykorozyjnych :)
    > >>
    > >>
    > >> --
    > >> P. Jankisz
    > >> O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > >> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > >> tylu idiotów" Stanisław Lem
    > >
    > > Na części zamienne błotniki z laminatu do Syren produkowało rzemiosło
    >
    > ale to miało związek z brakami na rynku a ręcznie wykonywane laminaty
    > były dostępne w przeciwienstwie do stali
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nieprawda. W tym samym czasie rzemiosło produkowało na części zamienne wiele
    elementów stalowych do karoserii samochodów jakie jeździły w Polsce. Były stalowe
    błotniki do Syren, Fiatów, Poloneza. Elementy konstrukcyjne takie jak podłużnice czy
    mocowanie resoru do 126p produkowali. Poszycia drzwi, progi, pas przedni do 125 i
    126. Nie spotkałem się tylko z nadkolami produkowanymi przez rzemiosło. Oczywiście
    nie nadkolami z laminatu stanowiącymi elementy zabezpieczenia antykorozyjnego.
    Laminatowe błotniki do Syreny były popularne bo ich montaż nie wymagał spawania,
    oryginalne były przykręcane. Do tego dochodziła pełna antykorozyjność. Wadą było że
    pękały przy każdej stłuczce i nie dawały się tanio naprawiać. Lakier nie trzymał się
    tak dobrze jak na stalowych. To było rozwiązanie dla majsterkowiczów. W `warsztacie
    blacharskim z reguły zakładali stalowe bo mieli mniej pracy przed lakierowaniem.
    Plastikowe nie były tak równe jak stalowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: