  • Data: 2019-05-23 12:46:07
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-23 o 11:58, yabba pisze:

    > Z krótkiego opisu:
    >
    > Czytnik zbliżeniowy dalekiego zasięgu GP90 obsługuje karty standardu EM
    > 125 kHz. Zasięg czytania do 90 cm przy założeniu, że obsługiwana karta
    > to model EMC-3. Czytnik GP-90 został wyposażony w interfejsy Magstripe,
    > Wiegand 26bit, RS232 i RS485, więc można go wykorzystać w wielu różnych
    > systemach kontroli dostępu.
    >
    > Breloki będą czytane z mniejszej odległości.

    > Super sprawa jak się wchodzi z zakupami, wózkiem, wnosi się meble. :))

    > Widziałem to tylko w jednym oddziale banku.
    >
    > yabba
    To mi przypomina "zamówienie" od teścia na układ który zlicza kury
    wchodzące wieczorem do kurnika, po wejściu ostatniej klapka wejściowa
    miała się zamykać.
    Po rozpoczęciu rozkminiania ryzyk typu: kura już wchodziła przez otwór
    ale się cofnęła, dwie kury wchodziły jedna za drugą bez "przerwy"
    projekt upadł :)