  • Data: 2017-03-27 15:20:02
    Temat: Re: Druk dwustronny - jak? (długi wątek)
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Po latach wracam do mojego hobby jakim jest projektowanie i składanie
    > urządzeń elektronicznych. Lata minęły, technologie zmieniły się.
    > Chciałbym korzystać z dobrodziejstw współczesności. No i lekko utknąłem
    > na poziomie prototypowych płytek dwustronnych dla SMD. Prototypowe -
    > oznacza, że muszę w miarę szybko ją wykonać, uruchomić - albo i nie,
    > poprawić i znów wykonać. Tak więc zlecanie wykonania na zewnątrz odpada.

    Zastanów się czy na pewno odpada.
    Ja rozumiem że jak się człowiek napali na uruchamianie to nie
    przetłumaczysz, ale dzięki temu jest czas na porządek i myślenie.

    Zakładam że układów scalonych sam nie budujesz. Dlaczego więc chcesz
    robić pcb ?

    Zakładam też że zużytej chemii też nie wozisz do utylizacji.

    Samodzielne wykonanie PCB jest fajne pierwszych kilka razy ale ile razy
    można ?

    Adam