  • Data: 2017-03-27 15:27:45
    Temat: Re: Druk dwustronny - jak? (długi wątek)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-27 o 11:12, J.F. pisze:

    > Przelotki.
    > Unikasz, robisz drutem (nie zmiesci sie pod elementami SMD), kombinujesz
    > nitami lub pasta, bawisz sie w chemika, lub zamawiasz u plytke u fachowcow.

    Przelotki w sensie ich zaistnienia nie są problemem - nawet pod
    elementami SMD. Z tym sobie rdzę. Kłopot mam z tym aby zsynchronizować
    idealnie obie strony płytki z wywierconymi otworami.
    Albo odwrotnie: gdy wiercę na końcu, to aby idealnie precyzyjnie ustawić
    płytkę pod wrzecionem maszyny i w dodatku ją jeszcze unieruchomić bez
    drgnięcia.

    > Przybylo tez agencji reklamowych, klisze z naswietlarki dostaniesz w 24h

    Kliszę sam mogę wyprodukować - tak mi się wydaje. Patrzałem w sieci jak
    ludzie sobie radzą. Ponoć idealne efekty daje kalka techniczna.

    > Szpilki krawieckie, igly.

    Właśnie to czynię: w roli szpilek używam wierteł bo sterczą idealnie
    pionowo z otworu nimi wywierconego.

    > Zelazko

    Za duże. Nie wejdzie między szpilki. Ale tu sobie też radzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek