    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukarka kolorowa
    Date: Wed, 29 Nov 2017 17:28:33 +0100

    dyskusyjnych:6f8f6712-82a9-4671-8351-ad4bc26502f5@go
    oglegroups.com...
    >Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej
    >Na jakiś super jakości wydrukach zdjęć nie zależy
    >Oczywiście fotki czy inne obrazki też tam się trafiają jednan na
    >fotograficznej jakości wydruku az tak bardzo nie zależy

    Dobrze by bylo, zebys sobie obejrzal fotke z laserowki.
    Ciekaw jestem, czy zaakceptujesz ...

    >Na allegro ceny od około 200zł się zaczynają
    >https://allegro.pl/kategoria/drukarki-i-skanery-dru
    karki-atramentowe-i-laserowe-4584?string=laserowa&or
    der=d&rodzaj-druku=Kolorowy&price_to=400&offerTypeBu
    yNow=1&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-
    1-3-1003
    >Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    >Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?

    Przejrzalem kilka ... przy niektorych sprzedawca sam ostrzega, ze to
    jednak nie jest calkiem dobre urzadzenie.

    J.