    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka laserowa
    Date: Fri, 28 Dec 2018 17:04:41 +0100

    On 27/12/2018 07:01, Kamil wrote:
    > 1. Nowa, czy używana? Mam małe potrzeby co do ilości drukowania.

    Używana, ale popularna.

    Przykładowo HP 1600. Żenująco niska cena, żenująco tanie tonery, od
    dawna nie ma problemu z tonerami zamiennymi. Cieżko zajechać.

    > 2. Mono, czy kolor?

    Kolor. Bo kosztuje tyle samo co cz-b jeśli używana, czyli w cenie złomu.

    Chwile temu kupiłem sprawn HP 1600 za 50zł. Po wyczyszczeniu optyki
    drukuje jak nowa. Przed czyszczeniem drukowała znakomicie.

    Prywatnie zaś używam HP3800. Ma gorsze kolory niż 1600 ale za to drukuje
    bardzo skomplikowane rzeczy bez marudzenia o braku pamięci. Co nie
    znaczy że 1600 marudzi, chyba że ma do wydrukowania PDFa z miliardem
    trójkątów. Dostałem kiedyś takiego pdfa z banku. Ale trzeba brać
    poprawkę że tam idioci pracują.