  • Data: 2019-09-17 01:47:09
    Temat: Re: Dyski z szuflady
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zhbick" napisał:

    > Przeczyść styki. Serio mówię.

    I masz rację, Strzał w dziesiątkę. Obejrzałem styki pod lupą i rzeczywiście
    wydały mi się podejrzane. Przemyłem spirytusem i dyski cudownie ożyły. Coś
    takiego! A były już wcześniej wskazówki. Ktoś pisał o formaldenydzie, inny z
    kolegów "przy ruszaniu wtyczką
    obroty rosły i spadały". Zły styk na zasilaniu powodował wariowanie obrotów,
    a na styku SATA były błędy odczytu.

    A przy okazji. Jako, że próbowałem podejrzeć dyski Gparted mam uwagę.Uważać
    na ten program. Odpinać wszystkie dyski poza obrabianym, bo program jakims
    cudem potrafi naruszyć inny, sąsiadujący dysk.

    Dziękuję wszystkim kolegom za odzew i cenne wskazówki.