    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwne zakłócenia
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 04 Apr 2019 20:49:23 GMT

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Dolnoprzepustowy - który wyrówna skoki napięcia.
    > Można takie kupić dedykowane do CB-radia - raczej te czujniki
    > cofania jakiegoś dużego poboru prądu nie mają i powinno być ok.
    >
    > Najprostszy to szeregowo dławik (dla małej elektroniki nawet może
    > być rezystor), a za nim kondensator (albo kilka) do masy.
    > Albo gotowy jakiś taki (przykładowy - nie znam tego produktu):
    > https://allegro.pl/oferta/samochodowy-filtr-przeciwz
    akluceniowy-f3a-c
    > b-16v-7107211032

    Tomku, serdecznie dziekuje za podpowiedz. filtr wpiety, czujniki pieknie
    działają.
    Znowu sie czegos nauczyłem, znowu moj brak wiedzy mnie zasmucił, znowu
    sie okazało ze nie warto kombinowac, lepiej zapytac na usenecie :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,