eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ... › Re: [Elektryki, autobusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja...
  • Data: 2020-02-17 09:07:31
    Temat: Re: [Elektryki, autobusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja...
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kk pisze:

    > Tak, to coś takiego. W ogóle to zweryfikowałem naocznie, tam jest
    > sygnalizacja obok drogi, czyli wydaje się trzeba się do niej zastosować
    > niezależnie od sygnalizacji nad konkretnymi pasami, więc czerwone jednak
    > będzie blokowało na buspasie. I potwierdzam, że jest to sygnalizacja
    > tramwajowa ST a nie autobusowa SB, mimo, że tramwaje tamtędy nie jeżdżą.
    > Czyli autobusy też powinny czekać na buspasie na zielone a nie na
    > pionową kreskę.

    Widzisz, jednak normalne oznakowanie, jak z kreska nie ma napisu BUS to
    muszą tak samo stać przecież tramwajem nie są.

    Druga sprawa to bezsens tego opóźnienia 30s czy u nas 5 sekund, dla
    autobusu to powinno być w takim miejscu cały czas pionowe (jak
    oczywiście nie ma przed właściwym skrzyżowaniem żadnych pasów
    regulowanych światłami czy innego kolizyjnego ruchu)

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus