  • Data: 2018-05-04 21:48:36
    Temat: Re: Film poklatkowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest ekstremalnie proste zadanie.
    Niby tak, ale trzeba jednak opanować te edytory. Wiem, że to nic
    kosmicznego.
    To mogę zrobić w Irfan-ie, którego skróty znam i szybko poprzycinam.
    Ale myślę o czymś dedykowanym do tego celu. Kiedyś miałem taki prosty
    programik. Wystarczyło zaznaczyć fotki i wsio. Klik i był filmik.
    Brakowało tam tylko kadrowania, które sobie tu wymyśliłem.
    Ale to tylko zabawa i nie będę za wszelka cenę walczył. :-)

    Szukałem na Androida takiego czegoś (zdjęcia robię tabletem) nawet jest
    tego sporo, ale kilka pierwszych które zainstalowałem działały podobnie,
    że trzeba ustawić na statywie i podać interwał pstryknięć fotek. Co w
    moim fasolowym filmie odpada. :-) Co jakiś czas ktoś pstryknie fotkę i
    tak to wygląda.

    Robert