  • Data: 2018-11-04 14:58:56
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Nov 2018 14:10:39 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Ale zrobić program, jakie parametry na co wpływają, to już byłoby
    > ciekawe. Jasne, że nikt nie będzie robił wykładów z Assemblera, ale np.
    > czemu od zbyt ubogiej mieszanki silnik się przegrzewa, to nie wiem, a
    > chętnie bym się dowiedział.

    "komputer ma skomplikowane reguly, ktore wczesniej badamy na hamowni"

    > Na czym polega chip-tuning,

    Ale to juz bardziej program "wojna mechanikow".

    Tylko czy u nich nie bedzie "bierzemy chipa od dostawcy, a on ma takie
    +10%, +20%, +25%" ...

    > różnice między momentem obrotowym a mocą,

    A to juz bardziej program naukowy. No coz - moglby byc.
    Ale TVN latwiej nakrecic kolejny odcinek Turbo :-)

    > po jaką cholerę ten downsizing, czemu dawniej
    > z 1 litra wyciskano 1 kunia, a teraz 100 kucyków nie dziwi itp itd. Jest
    > o czym gadać.

    Ale tez mogloby sie skonczyc "naszym problemem sa normy emisji spalin.
    Musimy spelnic i badamy jak to zrobic. I po latach badan wychodzi, ze
    trzeba maly silnik".

    J.