  • Data: 2018-11-06 04:52:26
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tarczowe, bebnowe ?
    > Wiedza sprzed lat: kopletny cylinderek z tloczkami do bebnowych
    > kosztuje 35 zl. Nie oplaca sie grzebac.

    Tarczowy.
    https://assets.sip-scootershop.com/wwimages/2e3c7a72
    -237b-4d61-aa84-7f2f022b9af2.jpg

    Zaoferował używany moduł bo nie mozna już tu było u mnie nowego kupić.
    Nie wiem ile by to kosztowałało, ale raczej min. rząd wielkości więcej.
    Komplet uzywanych do przodu, widzę na ebayu za 150 euro.
    Na Alim takie chodza tanio, ale trochę bym się bał, bo to przednie koło
    i skuter.

    --
    Marcin