    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <pidof6$re0$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pieonr$pkt$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4b037b$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ytyv6npvzru2$.11iwa9rlz1ynm.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b4cb794$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1p8fokxibesap$.1xb8qpp4xm128.dlg@40tude.net>
    Date: 17 Jul 2018 07:00:14 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tak czy inaczej - w niemczech sa wysokie kary za zbyt maly odstep, a
    > u nas bez wypadku zawsze mozesz sie upierac ze bezpieczny byl.
    >
    > A nawet twierdzic ze ten z przodu zahamowal zlosliwie bez powodu.

    Dlatego na takie okolicznosci mam kamerke. I staram sie zahowywac
    naprawde bezpieczny odstep - zdarzają mi się dni ze jestem w samochodzie
    10-12 godzin, a nawet jak mniej to mam swiadomosc tego, ze nikt nie jest
    w stanie zachowywac skupienia cały czas... mysli czesto odpływają
    delikatnie gdzies na bok...
    Dlatego zawsze staram się miec bufor bezpieczenstwa przed soba...
    Jak widze debili jadacych metr za zderzakiem to bym odbierał prawko na
    miejscu. Za głupote!

    > Ale prawdziwe :-)

    Nie, nie prawdziwe.
    Ile wyniesie strefa zgniotu jak mu sie tir wrąbie? A ile strefa zgniotu
    tira? Przeciez to bzdury...

    > Nie z drugim samochodem w bagazniku

    Jak bedziesz wycijnał pol wypowiedzi i sie do niej odnosił to ja juz nie
    wiem o czym gadamy...
    Przeciez ja coś zupełnie innego miałem na mysli....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę