  • Data: 2019-10-05 05:28:32
    Temat: Re: Gmail mnie nie kocha...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JaNus" 5d97bd59$0$17358$6...@n...neostrada.pl

    > No to nie będę Ci przeszkadzał...

    Trzymam za słowo. ;)

    -=-

    Ostateczny werdykt w sprawie DCB:

    - na krętym jest poprawne hasło, zatem wszystkie znaki
    wskazują na to, iż problem leżał poza moim zasięgiem, gdyż:

    - nie mogłem logować się via POP do DCB ani z pogodnego, ani
    z krętego (na pogodnym próbowałem kilku różnych m@ilerów)
    - około 06:27 przywędrował m@il informujący o odblokowaniu
    niebezpiecznych (co pozostało na telefonicznej belce
    powiadomień przez wiele godzin)
    - po tym m@ilu nie mogłem nadal logować się
    aż do ~16 godziny (może do ~15) na krętym
    (co pamiętam bardzo wyraźnie)
    - później mnie nie było ani przy krętym, ani przy
    pogodnym przez wiele godzin
    - ~21:30 godziny zalogowałem się z pogodnego
    - na krętym jest poprawne hasło
    - teraz zalogowałem się z krętego

    -=-

    W kilku minionych dniach odblokowywałem dostęp niebezpiecznych
    (bądź mniej bezpiecznych, czy jak to jest nazwane) kilkanaście
    razy, choć mam tylko 6 kont, z czego jedno nie sprawiało trudności,
    zatem coś z tym odblokowywaniem jest/było źle...

    -=-

    Teraz mam niezły bałagan... Mam masę różnych m@ilerów z ich
    bazami, różnie ściągnięte m@ile, rozsynchronizowane komputery...

    Sporo czasu straciłem...