  • Data: 2024-02-08 20:31:41
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uq38lp$23f5l$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > To na którymś z papierów, moja fizycznie ma łącznie 6 usb3.2 i 2
    > usb2.

    na pcb jest 2 złącza czarne 8 pin 2 x usb2
    i jedno złącze niebieskie 2x usb3

    > Ja mam fabrycznie włączony PEG, w biosie jest także aktywne IGD,
    > można przełączać. Możliwa jest opcja że bios widzi integrę na
    > procku jako PEG a domniemaną z płyty głównej jako IGD? Oczywiście
    > nie mam fizycznie żadnej zewnętrznej karty.

    Nie ma żadnej karty graficznej na pcb to nie laptop.

    Widzisz w ogóle obraz bo grafika jest w procku.
    Jakby jej tam nie było to byś nic nie zobaczył tylko czarny ekran i
    piszczenie z głosnika.

    Teraz w bisie nie ma znaczenia co jest wybrane bo nie ma wsadzonej
    karty graficznej w slot pcie. Prawdopodobnie bios sam ustawia na AUTO.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne