  • Data: 2024-02-09 11:20:55
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    >>> 1 x HDMI(TM) 1.4 port, supports a maximum resolution of 4096x2160 @24Hz
    (1,2)

    > Gniazd czy wyjść? Gniazda masz na tylnej krawędzi płyty, do tego masz
    > możliwość podłączenia kolejnych przez "header'y" (złącza na płycie).
    > Patrząc po zdjeciu masz 2 gniazda usb2 i 2 podwójne złącza na płycie,
    > więc wszystko się zgadza.

    Dla mnie "gniazdo" to dostępne wejście-wyjście z obudowy i tak to jest
    opisane w niektórych instrukcjach.

    > I tak właśnie jest.

    > Aktualizacje mogą dotyczyć tego co pośredniczy między grafiką w cpu a
    > wyjściami hdmi/dvi.

    Nie wiem czemu ale to wygląda na stery do grafiki.
    https://pl.msi.com/Motherboard/A320M-A-PRO-MAX/suppo
    rt#driver

    > Nie wiem czy Cię rozumiem, Ty tam musisz mieć wsadzoną kartę w slot pcie
    > bo inaczej nic nie zobaczysz. Te gniazda hdmi/dvi na płycie są
    > niefunkcyjne bez odpowiedniego cpu z wbudowaną grafiką (zwykle jest
    > literka G po numerze cpu). Np.: AMD Ryzen 5 5600G, AMD Ryzen 5 4600G.
    >
    > A jak to msi zrobił w kwestii włączenia na twardo IGD to nie wiem. Na
    > dwoje babka.
    >
    > Spojrzałem teraz na ms-7a34 (b350 tomahawk) która mam u syna, i tam w
    > ogóle nie widzę opcji PEG vs IGD. Jest tylko detect vga (auto/ignore).

    Grafika zintegrowana z prockiem jest na pewno. I tylko to jest pewne.
    Tak samo pewne że nie ma w nim żadnej zewnętrznej karty.
    A co niby msi mógł wymyślić? Chyba jedyna możliwość wyłączenia PEG i
    aktywacji IGD to dostępność odpowiedniego sprzętu, czyli,  tu grafiki
    zintegrowanej z płytą..
    Tak, ale to jest zupełnie inna płyta.
    Jeszcze pytanie, o ile orientujesz się w tych sprawach o możliwość
    wejścia do biosu gdy grafika nie działa?