    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gość wjechał mi w tył i uciekł
    Date: Wed, 30 Jul 2014 21:38:17 +0200

    W dniu 30.07.2014 21:15, Sezamka pisze:
    > Witam,
    >
    > Zatrzymałam się przed przejściem dla pieszych, i gość wjechał mi w tył
    > i uciekł. Mam numer rejestracyjny sprawcy, bo jeden uprzejmy świadek
    > zdążył spisać (dziękuję!).

    (...) Czy jeśli już zgłoszę
    > to na policję

    jakie jutro!!!!! Dzwonisz z miejsca kolizji!!! Ktoś Ci wjechał w auto, a
    Ty nam tu piszesz że do domu pojechałeś... wyżalić sie na grupie?
    Natychmiast na Policje, i powiedz że tak późno bo w szoku byłeś!

    Procedura jest taka. namierza gościa, i _powinni_ się delikatnie zapytać
    czy to on, i zaproponować najłagodniejszy wymiar. _Jeśli_ przyjmie,
    zgłaszasz sie do ubezpieczyciela (najlepiej jego ubezpieczyciela) i
    rozpoczynasz procedurę wyceny, naprawy itd.

    Jeśli policja namierzy gościa, ale on jest za granicą, nie odbiera
    telefonu, czasowo wybył, nie uchwytny, sprzedał auto... masz długą
    drogę. To Ty będziesz musiał udowodnić przy pomocy świadków że było tak
    a tak, ale przed sądem. to trwa długi czas. potem sąd orzeknie - miejmy
    nadzieje - jego winę i dopiero potem do ubezpieczyciela.....

    ToMasz
    Masz swoje AC?