  • Data: 2019-02-09 23:25:42
    Temat: Re: Gotowy składak
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borneq pisze tak:

    > i5-4590S widzę tylko Della , może warto? Co do Lenovo to mam złe
    > doświadczenia ale Dell może nie taki zły?
    > Intel Core i5-7400,Quad Core
    > Intel i5-8400
    > i5-9600K
    > ?
    >
    > niezła oferta sklepu X-Kom

    ale jaki ten komp ma być? Jakie chcesz dyski ile ich?
    Bo wystarczy kupić Della używanego i5 lub i7 za 1500zl

    z tym że obudowa może mieć np tylko dwa miejsca na hdd i jeden port
    sata najszybszy a trzy wolniejsze i np mały zasilacz 300W lub tylko
    wyjścia Display Port.

    Mam Della Vostro 270 za 600zł i jestem zadowolony bardziej niż ze
    składaka w domu.

    https://www.kuzniewski.pl/galerie/d/dell-vostro-270-
    51912369_127561.jpg
    https://www.kuzniewski.pl/galerie/d/dell-vostro-270-