  • Data: 2018-11-17 20:28:30
    Temat: Re: HDD - Read verification failed
    Od: "E" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, nie zupełnie tak było jak opisałam,
    bo podane przeze mnie informacje odczytane w Zarządzaniu
    dyskami oraz pokazanie się litery E: w Explorerze miały
    miejsce gdy podłączony był sam adapter, a nie dysk do adaptera.
    Robiłam tyle prób, ze juz się trochę gubię.
    Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.

    Podsumowując:
    - test w BIOSie pokazuje błąd:
    Error code 0000: Read verification failed.
    Błąd pokazuje się natychmiast po starcie testu.
    - dysku nie widzą Windows, ani w Zarządzaniu dyskami,
    ani w Explorerze czy Mój komputer, więc nie będę mogła
    założyć partycji i sformatować dysku.
    Jedyna nadzieja, że Windows go zobaczy podczas
    instalacji systemu na nim, ale chyba dużej szansy nie ma.