    Date: Fri, 01 Aug 2014 19:25:19 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HDD Regenerator + 3TB Dysk

    On 8/1/2014 6:01 PM, X-Man wrote:
    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > zobacz testdiskiem czy da radę przywrócić partycje

    dzięki za odpowiedź. po kolejnym restarcie system zalecił przelecenie
    dysku chkdsk. mielił nim pół dnia. ciary mi po grzbiecie chodzili jak
    widziałem co z nim robił, ale okazało się, że dane z kart z kamery, na
    których mi najbardziej zalezalo, przeżyły prawie bez żadnego uszczerbku.
    natomiast mam inne pytanie. dysk nie jest widoczny na kontrolerze eSATA
    na płycie głównej, do którego był zazwyczaj podłączony i działał mimo,
    ze w dysk managerze byl widoczny jak 700GB. teraz jednak jest widoczny
    jako 700GB ale RAW i zalecane jest jego zinicjalizowanie oraz sugestia
    konwersji do GPT. kiedy podłączam go do karty eSATA na PCI. cala
    pojemność dysku jest widoczna. pytanie, czy można dysk z danymi
    skonwertować do dysku dynamicznego bez utraty danych? <rs>