-
Data: 2016-09-25 22:00:31
Temat: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>
> Najgorsze dla K2M jest szarpanie (czyli wszelakie strzały ze
> sprzęgła).
To jest jasne - to nie służy zadnemu sprzegłu ale to pomijam bo raczej o to
dbam, zeby tak nie robić.
>
> Cały czas, od nowości, tj. od 7 lat, co daje obecnie 160 tkm przelotu,
> śmigam hamujac mocno silnikiem (do tego stopnia, że przednie klocki,
> jeżdżąc po Wawie, wymieniałem po 80+tkm, tylne przy 120) jeżdżę jak mi
> się podoba (w tym na biegu w korkach na "spoczynku", także na jedynce,
> z tego też przyśpieszam gdy czasem nie chce mi się też redukować i
> daję w gaz poniżej 1 tobr.) i K2M (odpukać) :P całe, raczej nie daje
> oznak zużycia.
>
> Nie ma co przesadzać i nadmiernej opiekuńczości wykazywać, podobnie
> nie ma się co wybitnie spuszczać nad DPF/FAP. Większość tych elementów
> sprawia kłopoty w zajechanych żużlach.
>
A jak się tymi elementami opiekowac?
> Daj spokój tej dwumasie, jeździj normalnie -- to nie jest ze szkła.
>
Ja mam autko ktore ma przejechane juz około 300 i chociaz mechanik mowi ze
dwumasa wykazuje juz objawy zuzycia to ja tego jeszcze nie czuje.
A przyspieszam gdzies tak od 1,5krpm. (to autko ma max moment obrotowy
gdzies własnie od 1,5k obrotów) ale robię to takn a 70% możliwości silnika.
Auto to ducato 2.0mjet.
Dlatego chciałbym wiedziec jak to jest z tymi dwumasami w rzeczywistości.
I wtedy bede sobie oszczedzał albo i nie - ale lubie wiedziec i wiedze
weryfikowac.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.16 22:00 Budzik
- 25.09.16 22:52 PiteR
- 26.09.16 00:21 Tomasz Pyra
- 26.09.16 09:14 Myjk
- 26.09.16 17:59 Marek
- 26.09.16 18:48 J.F.
- 26.09.16 20:07 Cavallino
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=