eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem a dwumasa › Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 35
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1474833631 25401 79.173.35.225 (25 Sep 2016 20:00:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589105
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
    >
    > Najgorsze dla K2M jest szarpanie (czyli wszelakie strzały ze
    > sprzęgła).

    To jest jasne - to nie służy zadnemu sprzegłu ale to pomijam bo raczej o to
    dbam, zeby tak nie robić.
    >
    > Cały czas, od nowości, tj. od 7 lat, co daje obecnie 160 tkm przelotu,
    > śmigam hamujac mocno silnikiem (do tego stopnia, że przednie klocki,
    > jeżdżąc po Wawie, wymieniałem po 80+tkm, tylne przy 120) jeżdżę jak mi
    > się podoba (w tym na biegu w korkach na "spoczynku", także na jedynce,
    > z tego też przyśpieszam gdy czasem nie chce mi się też redukować i
    > daję w gaz poniżej 1 tobr.) i K2M (odpukać) :P całe, raczej nie daje
    > oznak zużycia.
    >
    > Nie ma co przesadzać i nadmiernej opiekuńczości wykazywać, podobnie
    > nie ma się co wybitnie spuszczać nad DPF/FAP. Większość tych elementów
    > sprawia kłopoty w zajechanych żużlach.
    >
    A jak się tymi elementami opiekowac?

    > Daj spokój tej dwumasie, jeździj normalnie -- to nie jest ze szkła.
    >
    Ja mam autko ktore ma przejechane juz około 300 i chociaz mechanik mowi ze
    dwumasa wykazuje juz objawy zuzycia to ja tego jeszcze nie czuje.
    A przyspieszam gdzies tak od 1,5krpm. (to autko ma max moment obrotowy
    gdzies własnie od 1,5k obrotów) ale robię to takn a 70% możliwości silnika.
    Auto to ducato 2.0mjet.
    Dlatego chciałbym wiedziec jak to jest z tymi dwumasami w rzeczywistości.
    I wtedy bede sobie oszczedzał albo i nie - ale lubie wiedziec i wiedze
    weryfikowac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: