-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 35
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1474833631 25401 79.173.35.225 (25 Sep 2016 20:00:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589105
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>
> Najgorsze dla K2M jest szarpanie (czyli wszelakie strzały ze
> sprzęgła).
To jest jasne - to nie służy zadnemu sprzegłu ale to pomijam bo raczej o to
dbam, zeby tak nie robić.
>
> Cały czas, od nowości, tj. od 7 lat, co daje obecnie 160 tkm przelotu,
> śmigam hamujac mocno silnikiem (do tego stopnia, że przednie klocki,
> jeżdżąc po Wawie, wymieniałem po 80+tkm, tylne przy 120) jeżdżę jak mi
> się podoba (w tym na biegu w korkach na "spoczynku", także na jedynce,
> z tego też przyśpieszam gdy czasem nie chce mi się też redukować i
> daję w gaz poniżej 1 tobr.) i K2M (odpukać) :P całe, raczej nie daje
> oznak zużycia.
>
> Nie ma co przesadzać i nadmiernej opiekuńczości wykazywać, podobnie
> nie ma się co wybitnie spuszczać nad DPF/FAP. Większość tych elementów
> sprawia kłopoty w zajechanych żużlach.
>
A jak się tymi elementami opiekowac?
> Daj spokój tej dwumasie, jeździj normalnie -- to nie jest ze szkła.
>
Ja mam autko ktore ma przejechane juz około 300 i chociaz mechanik mowi ze
dwumasa wykazuje juz objawy zuzycia to ja tego jeszcze nie czuje.
A przyspieszam gdzies tak od 1,5krpm. (to autko ma max moment obrotowy
gdzies własnie od 1,5k obrotów) ale robię to takn a 70% możliwości silnika.
Auto to ducato 2.0mjet.
Dlatego chciałbym wiedziec jak to jest z tymi dwumasami w rzeczywistości.
I wtedy bede sobie oszczedzał albo i nie - ale lubie wiedziec i wiedze
weryfikowac.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.16 22:00 Budzik
- 25.09.16 22:52 PiteR
- 26.09.16 00:21 Tomasz Pyra
- 26.09.16 09:14 Myjk
- 26.09.16 17:59 Marek
- 26.09.16 18:48 J.F.
- 26.09.16 20:07 Cavallino
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
Najnowsze wątki
- 2024-05-08 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-08 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-07 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-07 Zielona Góra => Inżynier R&D Mechanik <=
- 2024-05-07 ministranci
- 2024-05-07 Warszawa => Manager Sprzedaży <=
- 2024-05-07 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-07 Ulm => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Junior Frontend Developer <=
- 2024-05-07 Ulm => Integration & Test Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Business Systems Sales Representative <=
- 2024-05-07 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=