-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Mon, 26 Sep 2016 20:07:58 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <nsbkld$kvi$4@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d145-126.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1474909677 21490 109.173.145.126 (26 Sep 2016 17:07:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2016 17:07:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 160926-0, 26.09.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589136
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25-09-2016 o 22:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...
>
>>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>>>
>> Oczywiście tak, chociaż moment przenoszony przez dwumasę jest wtedy imo
>> znacznie niższy, niż np. w przypadku dynamicznego przyspieszania.
>>
>> Czy to, że że działa "w drugą stronę" jest bardziej nieznośne dla
>> dwumasy - pojęcia nie mam.
>>
> Ostatnio Cavallino pisał, ze dynamicznosc nie ma zadnego znaczenia
Tego nie pisałem.
Było tylko tyle, że zużywasz ją RÓWNIEŻ jadąc na zbyt niskich obrotach
(czyli wtedy gdy silnik bez niej by szarpał), a nie że zużywasz ją tak
samo, co gdybyś w tym momencie wcisnął gaz do oporu.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
- 27.09.16 12:14 sirapacz
- 27.09.16 13:23 cef
- 27.09.16 13:30 sirapacz
- 27.09.16 14:57 Miroo
- 27.09.16 15:14 cef
- 27.09.16 15:38 J.F.
- 27.09.16 17:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=