-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Mon, 26 Sep 2016 19:00:11 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 21
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsbkld$kvi$4@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1474916411 29602 79.173.35.225 (26 Sep 2016 19:00:11
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2016 19:00:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589140
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>>>>
>>> Oczywiście tak, chociaż moment przenoszony przez dwumasę jest wtedy imo
>>> znacznie niższy, niż np. w przypadku dynamicznego przyspieszania.
>>>
>>> Czy to, że że działa "w drugą stronę" jest bardziej nieznośne dla
>>> dwumasy - pojęcia nie mam.
>>>
>> Ostatnio Cavallino pisał, ze dynamicznosc nie ma zadnego znaczenia
>
> Tego nie pisałem.
> Było tylko tyle, że zużywasz ją RÓWNIEŻ jadąc na zbyt niskich obrotach
> (czyli wtedy gdy silnik bez niej by szarpał), a nie że zużywasz ją tak
> samo, co gdybyś w tym momencie wcisnął gaz do oporu.
>
Hmm, no to zrozumiałem cie inaczej...
Pytałem czy ma znaczenie to, ze przyspieszam delikatnie a ty napisałes, ze
wtedy mniej zuzywaja sie panewki ale nie dwumasa.
Ale ok, rozumiem, ze się po prostu nie dogadalismy.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
- 27.09.16 12:14 sirapacz
- 27.09.16 13:23 cef
- 27.09.16 13:30 sirapacz
- 27.09.16 14:57 Miroo
- 27.09.16 15:14 cef
- 27.09.16 15:38 J.F.
- 27.09.16 17:45 Cavallino
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=