  • Data: 2018-04-10 20:33:16
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2018 o 10:50, 1634Racine pisze:
    > p...@g...com w
    ps.com

    > wiem, pytanie tylko: co takiego jest z huawei, ze samsung, sony bez
    > problemu wspolpracuja u mnie z laptopem bez dodatkowego 20-50 MB softu,a
    > huawei musi dostac to na pozarcie. Nie instalowalem, bo z kazda inna
    > komorka udawalo sie to ominac bez wiekszych problemow.
    > Po prostu jest pytanie: o co chodzi z huawei?  to typowe? musi byc soft
    > firmowy? nie wystarcza adb? albo jakies lekkie ster. usb...?

    dalej, tak naprawdę nie wiemy co chesz zrobić. jakieś 10 lat, ludzkość
    osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy
    telefonem a komputerem. Jest to zazwyczaj (nie zawsze) konieczne przy
    rootowaniu, i sporadycznie wgrywaniu nowego oprogramowania. co więcej,
    nie jest do tego wymagany windows.
    Tak więc jeśli chcesz transferować pliki, to wystarczy Ci jeden malutki
    programik, a pliki prześlesz sobie, u kolegi, w pracy - bez my fone
    exploraera. Jeśli chesz robić roota, albo wgrywać soft, to (proponuje)
    sciągnij plik 800mega, wgraj na pendriva uruchom z niego kompa. Po kija
    się wdawać w dyskusje czy to jest linuks czy windows, czy cośtam
    explorer czy ftp.

    ToMasz

    ps
    mój samsung s3 albo s4, za cholere nie chciały transferowac plików na
    oryginalnym sofcie. po wgraniu lineage - bez problemów. po podłączeniu
    do kompa _na telefonie_ pojawia się pytanie czy ładujemy czy również
    przesyłamy pliki? Na telefonie!!!