  • Data: 2018-04-12 23:18:13
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bzdura.
    nie pisz tak proszę. To, że Ty przyzwyczaiłeś sie do pewnej
    funkcjonalności, nie znaczy że inni jej potrzebują. spróbuje punkt po
    punkcie

    > jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor
    > sms,
    niechcę. smsy wysyłam z telefonu, gdy muszę. gdy siedzę przy kompie,
    komunikuje się wygodniej, albo piszę smsy na kompie bez telefonu
    > zero wysylania w chmury backupow,
    Tu zadziałała Twoja wyobraźnia. myphone explorer albo chmura. a inne
    rozwiązania? Wogóle o jakim backupie mówimy? Bo twrp zrobi taki backup,
    ze możesz w przeglądarce otworzyć ostatnią zakładkę. to wszystko bez
    chmury. a inne programy... nie testowałem wszystkich, ale czy
    zapamiętają ustawienia kamer w programie do monitoringu? Nie sądze, a
    jakby potrafiły, to bałbym się o hasła.
    > wygodne czyszczenie
    > korespondencji,
    że jak? listów pisanych na telefonie? czy smów? Tak jak pisałem
    wcześniej, to Twoje przyzwyczajenia i nie znaczy że tego co robisz, nie
    da się zrobić łatwiej, szybciej, przyjemniej.
    > itp/itd
    podaj jeden konkretny powód dla przeciętnego użytkownika telefonu. 200
    minut rozmów, 30 bzdurnych smsów, messenger, youtube
    > - to masz powod dla polaczenia z laptopem.
    kaman. podłączasz telefon do laptopa kablem usb i koniec. ładuje się. To
    co chesz zrobić to jakieś konkretne zadanie konkretnym programem
    > poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie,
    > skoro z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.
    szach - mat.
    Wgraj lineage i sprawdź czy to wina sprzętu czy softu

    ToMasz