eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-15 09:20:28
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 10:06:58 +0100, Szyba napisał(a):



    > leci....Jeśli jest CC, to na 99,9% rozmowy są rejestrowane. Inna sprawa
    > to kwestia informowania o tym dzwoniących. Miałem kiedyś dwie opinie
    > prawne. Jedna- że trzeba informować, i to bezwzględnie. Druga- że jeśli
    > do celów szkoleniowych, wewnętrznych- to nie koniecznie. Ci od pierwszej
    > opinii twierdzili, że nie może to być używane jako dowód w sądzie. Z
    > drugiej strony, klient poinformowany o nagrywaniu jest mniej
    > awanturujący się :-). Czyli nawet jeśli nie ma rejestracji, bo mamy
    > jakiś mały i zapomniany systemik... to co nam szkodzi ostrzec?

    Kto niby takie opinie wydawał? Chyba jacyś Amerykanie. W Polsce nie ma
    żadnych przepisów dotyczących rejestracji rozmów, nagrywać można wszystko.
    Natomiast nagranie takie nie będzie samoistnym dowodem w sądzie ze względu
    na możliwość łatwej manipulacji takowym (szczególnie w formie cyfrowej).
    Zawsze musi być zeznanie człowieka, które dopiero podparte będzie
    nagraniem.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: