  • Data: 2019-08-12 21:10:32
    Temat: Re: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2019 13:15:04 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
    > Było już tu o wymianie bezpiecznika gdzie trzeba kawałek auta rozebrać,
    > to teraz mam lepszą ciekawostkę, audi 3.0 V6 wymiana łańcucha w 1 gen to
    > min 15-20 godzin
    > a w poprawionej :) 27 godzin. A co, da się uprzyrzyć życie właścicielowi
    > po gwarancji? da się :)
    > Pięknie to pokazuje jak dużą miną może być np 5 letnia audica.
    >
    > https://autokult.pl/32101,rozrzad-w-silniku-audi-3-0
    -tdi-to-szalenstwo-naprawa-moze-kosztowac-majatek

    No ale w czym problem?
    Ta audica jak po 5 latach ma nabite 300kkm to w sumie trza liczyc sie z kosztami.
    Lancuch, dwumasa, moze wtryski, jakas pompa.

    Ale kolejne 10lat pojezdzi i kolejne 300kkm zrobi.

    Umiesz policzyc czy to gorsza opcja od jakiegos golfa 2.0?