  • Data: 2017-10-11 13:25:21
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Oct 2017 12:41:56 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Jeśli już, to za kWh. :P kW to jednostka MOCY.

    tak wiem, h mi się zacina. Wiadomo przecież z kontekstu ze mowa o kWh.

    > 5-krotna. Wyjaśnij łaskawie, jakim cudem wyszły Ci zbliżone
    > wartości za
    > napęd pradem i benzyną? Przecież nawet przyjmując cenę 0,50zł
    > wychodzi
    > blisko 4-krotna różnica.

    Nie uwzgledniles zmiennej opłaty przesylowej, koszt 35gr za kWh nie
    jest kosztem calkowitym bawet w 2T. Nie uwzględniles też oplaty za
    moc przyłączoną.

    Co do zużycia kWh Tesli to poproszę odczyty z licznika użytkowników a
    nie tego co deklaruje producent. Pisanie, że Tesla zużywa 20kWh na
    100km to chyba turlanirem się po autostradzie z górki. Przy jeździe
    po miescie i startu z każdych świateł to sa nierealne wartości.

    --
    Marek