  • Data: 2019-10-16 12:37:40
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czym prędzej złóż pismo do urzędu o zaistniałym fakcie i zapytaniem czy
    > samochód jest zarejestrowany na nowego właściciela.  Jeżeli nowy
    > właściciel nie zarejestrował auta na siebie to złóż także na policję
    > prośbę o ustalenie właściciela pojazdu oraz możliwość nawiązania
    > kontaktu, jako powód podając, że potrzebujesz kserokopię umowy K-S.
    >
    > Policja może ustalić nowego właściciela na podstawie mandatów,
    > opłaconych polis OC czy też na podstawie rejestru przeglądów. Wszystko
    > jest w bazach danych. Co prawda nowy właściciel może Ci odmówić kontaktu
> [...]

    Pojazd jest ubezpieczany, porusza sie po drogach, na wszystko mam dowody.

    Nadal jest zarejestrowany na mnie

    Ale jak takie pismo do policji zatytulowac? Przeciez on tam na komendzie wysmieja :)

    Myslalem zeby zlozyc zawiadomienie po popelnieniu wykroczenia w mysl art 97 kw -to by
    moglo zaskoczyc ale moga odbic dwojako:

    - niszka szkodliwosc spoleczna albo
    - przedawnienie karalnosci (10 lat).

    A wystarczy ze policja wystapi do PZU z wnioskiem o udzielenie danych.