  • Data: 2019-10-16 12:59:39
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bo tam gdzie byłeś nic na gębę się nie załatwia. Trzeba było złożyć oświadczenie że
    sprzedałes 10 lat temu i czekać na odpowiedź na piśmie. To że trzeba mieć
    poswiadczenie ze dostali pismo mam pisać czy mogę odpuścić? To że bez rysu
    historycznego ma być też mam pisać? Czy jestes, raczej nie jesteś, na tyle bystry ze
    wystarczy jedna urzędowa formulka i w tym przypadku opis polegający na napisaniu ze
    sprzedany został 10 lat temu i ze umowa się nie zachowała. Dalej aktualna data i
    podpis podobny do tego w dowodzie.