  • Data: 2017-06-12 14:55:01
    Temat: Re: Jak one to robia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kogutek napisał w wiadomości grup
    >Bardziej mnie interesuje jak to robia.
    >W zasadzie mozna kupic automat do robienia sprezyn, zaprogramowac na
    >taki ksztalt i niech robi.
    >Tylko ze taki automat kosztuje majatek i marna wydajnosc bedzie mial.

    Nie widziales na YT jak sie uwija ? :-)

    >Jakies teorie na elektrodzie sa. Dla mnie malo wiarygodne bo mam oczy
    >i na filmach w necie sie nie potwierdzaja.
    >Jakis ruski teoretyk na filmie tlumaczy ze jak trzpien na ktorym sie
    >drut nawija bedzie zaostrzony w trojkat o katach 55 stopni to wyjda
    >gwiazdki.
    >Jakos te trzy boki pod katem 55 stopni nie pasuja do mojego sposobu
    >widzenia swiata

    Imo to jednak dobrze tlumacza na elektrodzie. Trojkatny trzpien, o
    zaokraglonych rogach, nawijasz drut, a sprezystosc zrobi reszte.
    Zeby z tego taka ladna gwiazdka wyszla, to trzeba sie troche
    nadobierac, ale przeciez nie musi byc az tak ladna gwiazdka.
    Tak czy inaczej - rozegnie sie troche po zdjeciu i bedzie gwiazdka.

    J.