  • Data: 2017-06-12 14:16:58
    Temat: Re: Jak one to robia
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Bardziej mnie interesuje jak to robia. W zasadzie mozna kupic automat do robienia
    sprezyn, zaprogramowac na taki ksztalt i niech robi. Tylko ze taki automat kosztuje
    majatek i marna wydajnosc bedzie mial. On raczej do takiej produkcji ze sprezynke
    asprzedaje sie za 5 groszy. A pewno kilkadziesiat sprezynek do spirytusu kosztuje 5
    groszy. Jakies teorie na elektrodzie sa. Dla mnie malo wiarygodne bo mam oczy i na
    filmach w necie sie nie potwierdzaja. Jakis ruski teoretyk na filmie tlumaczy ze jak
    trzpien na ktorym sie drut nawija bedzie zaostrzony w trojkat o katach 55 stopni to
    wyjda gwiazdki. Jakos te trzy boki pod katem 55 stopni nie pasuja do mojego sposobu
    widzenia swiata