    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak podstawka pod notebooka?
    Date: Wed, 18 Sep 2019 08:37:05 +0200

    W dniu 17.09.2019 o 11:31, Marcin G. pisze:
    > Nie chodzi mi o podstawkę chłodzącą, tylko o taką, która umożliwi
    > umieszczenie ekranu mniej więcej na wysokości oczu. Jest trochę tego w
    > sieci, ale nie wiem co są warte.
    > Możecie coś polecić?
    >

    > Pozdrawiam,
    > Marcin G.

    Ja używam od 1,5 roku CoolerMaster MasterNotepal Maker. Wcześniej nie
    używałem żadnych podstawek i byłem sceptycznie nastawiony ale teraz nie
    wyobrażam sobie pracować na laptopie bez tej podstawki. Co prawda jest
    to podstawka pod lapka 17" więc nie wiem czy takiej potrzebujesz...

    ja jestem mega zadowolony