eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-11 18:48:44
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-10 o 21:05, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Tylko kilka razy z życiu użyłem czegoś innego niż tandem clonezilla/gparted(na
    jednym ze
    > swoich dysków, Revodrive, ale to było jakieś 5 lat temu, zdaje się, że poprawili
    > niedogodność).
    > W przypadku jw pozostaje obcięcie partrycji przed wykonaniem backupu(nic trudnego).

    Niby tak, ale założenie jest takie, że jest to niewykonalne ;)

    > Oczywiście można użyć czegoś "darmowego", ale ograniczenia może to mieć
    wkurwiające, poza
    > tym nie lubię, kiedy sposób działania programu jest tajny lub robi on coś, czego
    się po
    > nim nie oczekuje.

    Dlatego wtedy kupiłem HDClone Pro. Łykał wszystko co miałem pod ręką i
    odtwarzał bezbłędnie, od systemów embedded na CF'ach przez DOS'y, XP'ki,
    7-ki, soft-raidy itp, niezależnie czy płyta i procesor to jakaś ISA CPU
    Card z procesorem Geode i 32MB RAM, czy PLC-PC Beckhoffa, a uruchamiana
    apka czy to z płyty CD (własny boot), czy USB a kończąc na LiveXP z USB
    lub HDD.
    Nie żebym reklamował, ale po prostu na moje potrzeby nic innego tak
    dobrze wtedy nie działało (wersja 4, teraz jest widzę 8 ale nie mam
    potrzeby aktualizacji).

    Zdrówko.

    --
    Irokez