eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-11 01:23:52
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "nadir" 5cfd0637$0$507$6...@n...neostrada.pl

    > Zakładam, że opcje bootowania
    > w BIOS/UEFI poustawiałeś poprawnie, może spróbuj jeszcze naprawy systemu z pena/dvd
    startowego?

    Skoro nie bootuje a w BIOSie jest OK -- IMO pozostaje
    jedynie poprawka BCD -- aby w ogóle bootował, bo W10
    to nie WXP -- nie pogubi się w literacji. ;) Niektóre
    kopiarki ;) partycji skorygują BCD, lub nawet założą
    BCD od nowa gdzie popadnie, ;) a inne -- niekoniecznie...

    Jak na razie IMO najwięcej za juzera wykonują Paragony,
    ale od jakiegoś czasu trudno o bezpłatne wersje. Można
    sklonować W10, gdy Paragon startuje pod niższym W, ale
    zazwyczaj komputery z niższym W nie mają (mam na swej
    myśli druty, nie soft) NVMe.

    Jeśli nawet W10 zbootuje -- nie znaczy to wcale, że
    będzie łaził bezproblemowo...

    Kopiowałem W10 (różne W10 -- i na kilku różnych komputerach)
    różnymi partycjonerami bezproblemowo, jeśli nie liczyć czasu
    poświeconego na kopiowanie dziesiątek gigabajtów...

    --