  • Data: 2018-10-22 00:14:44
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie nie znam bo czterdziesci trzy lata temu nie trzba bylo chodzic na kurs,
    wystarczylo wykupic egzamin i za flaszke sie go zdawalo. Jest taki przepis w
    kodekscie drogowym ze jak jednoczesnie na skrzyzowanie wjezdzaja dwa pojazdy z tak
    samo oznakowanych drog to pierwszenstwo ma ten z prawej? Przeciez to bzdura bo ten z
    prawej co ma niby miec pierwszenstwo nie musi wiedziec jaki znak ma ten z jego lewej.

    Bzdury to ty wypisujesz, trzeba było zamiast na flaszkę, na dodatkowy
    kurs kasę przeznaczyć.
    Jeśli jest to skrzyżowanie równorzędne, to wszyscy mają takie same znaki
    przed skrzyżowaniem informujące o tym (lub nie mają żadnego) i
    obowiązuje wszystkich pierwszeństwo z prawej strony. Jeśli któraś z dróg
    jest z pierwszeństwem (kierowca ma to oznaczone odpowiednim znakiem), to
    pozostałe mają znak "Ustąp pierwszeństwa" i ewentualnie dla wszystkich
    znak określający przebieg drogi z pierwszeństwem.
    Jeśli jest to skrzyżowanie z ruchem orężnym, to wszyscy mają znak "ustąp
    pierwszeństwa" (najczęstsza sytuacja), lub nie mają tego znaku (ale też
    na wszystkich wjazdach)

    > Kazdego obowiazuja tylko znaki na jego drodze a nie na drogach innych. Cos pierdoli
    ten niebieski. Informuje i objasniam ze slowo pierdolic > ma podloze historyczne.
    Dawniej bylo uzywane w sytuacjach jak ktos opowiadal bzdury, niestworzone historie
    itd. Czyli pierdolil.

    No zgadza się. Opowiadasz/wypisujesz bzdury.

    --
    Czarek