  • Data: 2018-10-22 19:22:27
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 października 2018 15:52:05 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > To chyba to po prawej stronie.
    > https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/bb/b7/5673efd13837b_o
    .jpg?1450540263
    > Ciekawe... :-)

    Malo ciekawe.
    Moj tok rozumowania jadac ta droga od prawej:
    "ten z lewej (wyjezdzajacy od dolu obrazka) sie nie zatrzyma, ja nie moge mu wjechac
    pod kola bo wtedy wymuszam pierwszenstwo. On jedzie i nie zwolni bo z lewej nikogo
    nie ma wiec nawet nogi z pedalu gazu nie podniesie. Jak wjade to mi przywali."

    Nijak nie widze mozliwosci aby ktokolwiek probowal uzasadniac ze ten z prawej nie
    bylby winny wypadkowi.

    Na co ten swiat schodzi? Co za poroniona logika sie tu odczynia? Czyzby Lem mial
    racje az tak?