  • Data: 2020-01-04 22:27:32
    Temat: Re: Jak *tanio* odczytać dysk SCSI?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-04 o 22:00, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Mam dysk SCSI który chciałbym zrzucić blok po bloku.
    >
    > Nie mam jednak kontrolera SCSI, jedyny który posiadam jest w Sun Ultra,
    > ale wolałbym tam się nie bawić w zrzucanie dysku bo komputer jest do
    > naprawy najpierw.
    >
    > Pobiegłem na ali w poszukiwaniu jakiegoś SCSI->USB a tu okazuje się nie
    > ma. SCSI->IDE też nie widzę.
    >
    > Mam jakieś tanie opcje? Sprawa co prawda chwilowo jednorazowa ale nie

    Nie wiem jaki standard SCSI masz.
    Na podobną akcję ratowania dysku z SUN'a z IRIX'em zaopatrzyłem się w
    kartę Adaptec SCSI 39160 i do tego płyta główna z gniazdem PCI32 za
    którym musi być pusto, bo karta ma złącze PCI64 (2x dłuższe) ale potrafi
    pracować w PCI32 (mam ze starego Della na Core2Duo).
    Do tego oczywiście taśma i terminator obowiązkowy.
    I wszystko w karton po butach ;)

    Poza tym karta o tyle fajna że ma sterowniki zarówno na różne Windowsy
    jak i Unixy czy Linuxy.
    --
    Irokez