  • Data: 2020-01-15 15:45:31
    Temat: Re: Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?
    Od: kosmos <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-15 o 14:35, r...@k...pl pisze:

    > Jakoś nie sądzę -- wtyczki powinny być standardowe.
    Tu masz zdjęcie jak ten zasilacz wygląda od strony płyty głównej:

    https://www.pchub.com/dell-precision-t5610-server-po
    wer-supply-685w-f685ef-00-0wpvg2-p173408
    Jak widzisz, nie jest to zasilacz jaki znajdziesz w typowym komputerze
    stacjonarnym...

    > Ale jaki soft?
    > Masz kilka torów zasilania z zasilacza -- jak za dużo wisi na jednym torze, to
    > może nie wydalać.
    > Wentylatory nawet nie mogą nie zauważyć chwilowego spadku zasilania, ale karcie
    > graf. może to przeszkadzać.

    No ale jak to zdiagnozować/zaobserwować? Da się "domowymi" sposobami?