  • Data: 2018-08-31 22:14:19
    Temat: Re: Jak znale?? up?yw pr?du w ?cianie?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:b62c433d-51c9-45c8-9b1d-881c4f466c8c@trust.no1.
    ..

    > Ok. 140 om na żyłę (ok. 280 om na obu żyłach)... to by się zgadzało.

    > Samo z siebie? Może wykryło, odłączało, potem podłączało i znowu

    Tak, samo z siebie.

    > odłączało, aż obsługa centrali przepięła linię do uziemienia.

    Raczej by nie włączyło, jeśli przy kolejnym teście nadal stwierdzało
    obecność czegoś "złego".

    > Jest dziś w ogóle obsługa na centralach, czy w dobie central cyfrowych
    > dzieje się to inaczej (np. wszystko zdalnie)?

    Wydaje mi się, że na samych urządzeniach już nie, że jest sobie centrum
    nadzoru i jakby co, jest ekipa, która musi szybko wytrzeźwieć (obym nie
    wykrakał...) i jazda na urządzenia, naprawiać.

    > No nie... środek Warszawy.

    Ale i tu zdarzają sie kawałki linii idące napoowietrznie... Dokładniej, to
    do puszki abonenckiej nawet pod ziemią, ale już przy domostwach, to wychidzi
    kabelek do puszki, a z puszki czasem nawet sporo metrów do poszczególnych
    posesji.

    > Albo po prostu jak się zetknęło, to się zgrzało.

    Nie wykluczam... ale wielkość takiego zgrzewu raczej za duża nie będzie,
    więc i trwałość tego może też być niezbyt taka sobie.

    > Zastanawiam się co mam powiedzieć Orange. Przecież ich nie zainteresuje
    > to, że prąd mi uciekał, bo była faza na linii, a jeśli zainteresuje, to
    > w trosce o własną infrastrukturę a nie o wyjaśnienie mi sytuacji (i tak
    > naprawdę nie muszą nic mi wyjaśniać, bo nie jestem ich abonentem na tej
    > linii, nie?)...

    Przyznam, że nie wiem, co gadać... ale rozsiałbym trochę "defetyzmu", czy
    jak to zwą... odpocznę, to coś wymyślę, wyczerpał mnie dzień dzisiejszy (i
    noc poprzednia trochę też, jak kompa naprawiałem komuś).

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

    ---