  • Data: 2018-08-31 22:21:04
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:28a8b315-771d-463b-9f8e-8c813441a045@trust.no1.
    ..
    > Nie potrafię tylko wyjaśnić 19 uA DC (na zakresie AC pokazuje 0).

    Różnica potencjałów elektrochemicznych, coś, jak przzełożenie monet stalowej
    i mosiężnej wilgotną przekłądką i zmierzenie napięcia, będzie niezerowe.
    Mnie kiedyś telefon zaniemógł. Okazała się upływność między żyłami, bo coś
    się rozlało na podłogę. Obdzedłem uszkodzony odcinek, a na tenże, dałem
    nanoamperomierz (zakres 10 nA, lusterkowy, ruski, 2 nA na działkę),
    poczemałem, aż prąd zwarcia zmaleje poniżej 2 nA i ponownie właczyłem
    odcinek do ruchu, było dobrze, nie brumiało.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

    ---