  • Data: 2018-08-03 22:29:05
    Temat: Re: Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-02 o 14:47, ToMasz pisze:
    > każda mikrofalówka da radę zniszczyć totalnie każdą płytyę cd. tyle
    > że potem czeka Cię wietrzenie. chociaż jakbyś wszystkie zamknął we
    > wmiarę szczelnym worku, upiekł i wywalił z workiem - kto wie?

    Przejrzałem wszystkie wypowiedzi do dziś, stan na 2018.VIII.03 godzinę
    22'22 -- i widzę, że Twój pomysł z użyciem worka zasługuje na 5 gwiazdek.
    Tomaszu, jesteś winien flaszkę ToMaszowi !!

    Od siebie dodam, że warto użyć worka specjalnego do mikrofali, zapewne
    oferuje takie Jan Niezbędny (czy jakoś tak). Ja mam jeszcze taką wygodę,
    że prócz drugiej, zabytkowej kuchenki, prawie już nie używanej (robi
    przejściowo jako szafka), mam jeszcze zgrzewarkę "strunową" (czyli z
    rozgrzewającym się drutem. Hm, tak na marginesie: czemu go nie
    zdublowali niezbyt szeroką taśmą, z możliwością elektrycznego wyboru,
    czy zrobimy wąski zgrzew, czy poszerzony?). Jak dłużej przytrzymać, tak
    z 17 sekund, to zgrzewa i tę folię termoodporną. Aż mnie to zdziwiło!

    Oczywiście zgrzewarka niezbędna nie jest, do folii dodawane są
    wiązadełka, też termoodporne.
    Do dzieła!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem