  • Data: 2019-04-11 21:50:30
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-11 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > Zdecydowałem się na HP ink tank - 415.
    > Za 550zł drukarka plus 340ml tuszu czarnego oraz po 70ml kolorowych.
    > Komplet 170 czarnego plus 3 x 70ml kolorowych kosztuje 140 w oryginale i
    > 70zl w zamienniku active jet.
    >
    > Sam jestem ciekaw jak ten system dozowania atramentu z pojemników działa
    > - za pare lat bede wiedział :)
    >
    > Zastanawiałem sie nad czyms tanszym ale ciekawośc zwyciezyła. :)

    Czyli coś podobnego do Epcona serii EcoTank, np. L565. Oryginały 70ml za
    niecałe 30 zł. brutto, tusze zastępcze od kilku zł.
    Tyle, że sama maszynka droższa od HP.
    Ale za to Epsony biją na głowę inne drukarki jakością druku. Tyle, że do
    foto to trzeba by już kupić kilku kolorowe, np. L850 - 6 kolorów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam