  • Data: 2017-11-12 20:26:15
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-12 o 19:18, Kamil pisze:

    > To nie sprawa nagrywarki, a odtwarzacza. Zużyty laser nie daje rady
    > czytać płyt "wypalanych" domowym sposobem. Może też firmare zbyt stary.

    Właśnie kolega nadir polecił mi narzędzie do odczytu danych dysku. Wiele
    ciekawych informacji można się dowiedzieć. Płyta perfekcyjnie odtwarzana
    została nagrana softem:

    MKISOFS ISO 9660/HFS FILESYSTEM BUILDER & CDRECORD CD-R/D

    a model płyty (jak też wyczytałem) to Verbatim DVD-R Silver x16.

    a wiec właśnie domowym sposobem była utworzona. No więc chciałbym też
    umieć nagrać płytę tak aby jak ta w/w nie stwarzała problemów. Zacznę od
    nabycia dokładnie tego modelu płyty.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek